Česká pošta (ČP) zřídí zásilkový a internetový obchod s názvem Poštovní supermarket. Již zpočátku v něm chce nabízet až dva tisíce položek.
Autor: Martin Siebert
Nová aktivita společnosti má pomoci zachránit snižující se výnosy, jejichž růst očekává minimálně v desítkách milionů korun ročně. „Listovní zásilky mizí, na balíkovém trhu je velká konkurence a je jednoznačné, že internetové obchody budou v budoucnu trh balíkových zásilek ovlivňovat zásadně, protože mají největší růstový potenciál,“ uvedla šéfka ČP Marcela Hrdá Hrdá.
Pošta v tomto týdnu osloví největší české internetové obchody, jako jsou například Mall.cz, Kasa.cz či Alza.cz, a nabídne jim partnerství na projektu. Vybrané firmy budou hlavním dodavatelem zboží do Poštovního supermarketu. Pošta se pomocí desítek tisíc katalogů roznášených listonoši po celé zemi, třemi tisícovkami poboček, na kterých bude možné zboží objednat a prostřednictvím vlastního e-shopu stane distributorem tohoto zboží.