Podle mediálních spekulací by Amazon mohl uvažovat o vstupu na trh sportovního oblečení. Signalizuje to několik pracovních pozic, které se retailový online gigant pokoušel obsadit před Vánoci.
Amazon na svých internetových stránkách inzeroval, že hledá brand manažery za účelem „vybudování nové originální značky sportovního oblečené s unikátním a inovativním DNA“.
Ideálním kandidátem by podle nabídky měl být někdo, kdo sdílí „vášeň pro sport, atletiku a další formy aktivního trávení volného času“. Zároveň by měl disponovat „zkušenostmi s analýzou aktuálních sportovních trendů, nákupních vzorců a spotřebitelského chování“.
Na čem Amazon vydělává nejvíce? | |
---|---|
Odvětví, druh produktu | Procento hrubé marže Amazonu v poslední dekádě |
Oblečení | 40 |
Zařízení pro domácnost | 33 |
Kancelářské potřeby | 29 |
Knihy | 28 |
Elektronika | 25 |
Potraviny | 23 |
Zdaleka nejvyšší marži měl Amazon v posledních deseti letech na oblečení.
Zdroj: Quartz Magazine/Atlas
Amazon by tak již brzy mohl konkurovat dominantním hráčům na poli sportovního odívání, jakými jsou Nike či Adidas.
Přečtěte si o inteligentním oblečení, které hledá investory:
Inteligentní oblečení nabírá na obrátkách. Superflex loví investory
Pro firmu by ale nešlo o krok do neznáma. Amazon již několik značek oblečení vlastní. A jeho záběr je skutečně široký: je mezi nimi výrobce formálního oblečení pro muže (Franklin Tailored) i značka pro děti Scout + Ro. Kompletní seznam značek oblečení, které spadají do portfolia Amazonu, najdete v tabulce.
Oděvní značky Amazonu |
---|
Buttoned Down, pánské košile |
Franklin & Freeman, obuv pro muže |
Franklin Tailored, pánské obleky a formální móda |
James & Erin, dámské svetry |
Lark & Ro, garderoba pro ženy |
North Eleven, dámské zimní oblečení |
Scout + Ro, dětská móda |
Society New York, dámské šaty a kabelky |
Zdroj: Courierpress.com