Menu Zavřít

Zisk provozovatele Facebooku stoupl o 71 procent. Díky mobilní reklamě

27. 7. 2017
Autor: Štěpán Bruner - Mladá fronta

Čistý zisk provozovatele sociální sítě Facebook ve druhém čtvrtletí meziročně vzrostl o 71 procent na 3,89 miliardy dolarů (zhruba 86 miliard korun). Firma těží ze silného růstu příjmů z reklamy na mobilních zařízeních.

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 procent na 9,32 miliardy dolarů. Podíl inzerce na mobilních zařízeních na celkových příjmech podniku z reklamy vzrostl na 87 procent z 84 procent před rokem, napsala agentura Reuters.

Zisk na akcii stoupl na 1,32 dolaru ze 78 centů před rokem. Výsledky tak překonaly očekávání analytiků, kteří podle průzkumu agentury Reuters počítali se ziskem 1,13 dolaru na akcii a s příjmy 9,20 miliardy dolarů.

MM25_AI

Spoluzakladatel a šéf společnosti Mark Zuckerberg před koncem června oznámil, že k Facebooku se již připojují dvě miliardy uživatelů měsíčně. V dnešní zprávě firma uvedla, že na konci druhého čtvrtletí činil počet takovýchto uživatelů zhruba 2,01 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 17 procent.

Dále čtěte:

Facebook prý plánuje nový zpravodajský produkt. Za některé články se bude platit

Viděli všechno. „Čističi“ facebooku nemají o lidstvu iluze

Majiteli Googlu klesl zisk o 28 procent na 78 miliard. Kvůli pokutě od EU


  • Našli jste v článku chybu?