Spoustu marketingových lahůdek vám naservírují řečníci dalšího ročníku konference věnované obsahovému marketingu. Ať už vaří AI nebo samotné hvězdy v oboru.
Nepostradatelným partnerem v marketingu se stává umělá inteligence. Letos se řečníci konference Content First zaměří na AI jako velkého pomocníka a spolehlivého kreativce při tvorbě obsahu, který umí navrhnout koncept jakéhokoliv textu, optimalizovat web pro vyhledávače, během pár vteřin vystřihnout dechberoucí vizuál a dokonce vytvořit nápadité video.
Řeč bude také o obsahu založeném na datech a o tom, co vlastně v průběhu kampaní měřit. Podíváme se na aktuální trendy na sociální síti LinkedIn, ale třeba i na nejčastější chyby, kterých se dopouštíte při tvorbě obsahu z pohledu práva.
Pojďte se potkat s těmi největšími odborníky na fungující obsah a inspirovat se od nich už 28. května v Hotelu Jalta Praha.
VYBÍRÁME Z PROGRAMU:
Jak využít kontroverzi ve prospěch značky
Angry Beards už řadu let oslovují své zákazníky originální komunikací a humorem, který není pro každého. Honza Trval, CEO Angry Beards, bude ve své přednášce mluvit o tom, jak se dá kontroverze využít ve prospěch značky. Dozvíte se, kdy a zda má vůbec smysl kočírovat kreativitu, a jak se tenhle vousatej cirkus podepisuje na vedení a financích firmy.
Proč (sakra) nepoužíváte AR?
Rozšířená realita lidi baví, značkám přináší výsledky a nemusí stát ranec. Tak proč ji skoro vůbec nepoužíváte? Kreativní ředitel Petr Koubek z LCG New Media vám předá své zkušenosti z úspěšných AR kampaní.
Jak komunikují lokální pivní značky
Na průřezu kampaněmi a komunikací lokálních pivních značek uvidíte, jak se díky dobře uvařenému a správně okořeněnému obsahu může značka svou hravostí přiblížit k zákazníkům, smysluplnou podporou ke komunitám nebo odvážnými kroky ke konkurenci. Recept na úspěšné a obsahově silné PR představí Alice Divišová z Heinekenu a Tereza Raidová z Ogilvy PR.
Jak probíhá kampaň s influencery na 7 evropských trzích
Trendyol jakožto e-commerce gigant vstoupil v tomto roce na 7 evropských trhů se strategií postavenou na influencerech. Jak se taková kampaň odbavuje, kolik influencerů bylo celkově zapojeno, jak se vypořádat s kulturními rozdíly a jaký byl výsledek zmíněné kampaně? To vše prozradí Martin Fryč z World of online.
Jak umělá inteligence promlouvá do tvorby obsahu
Proč přizvat AI do kreativního procesu a tvorby obsahu, jak s pomocí AI natáčet videa a jak umělou inteligenci využít při optimalizaci webu pro vyhledavače? To vám prozradí naši speakeři Nikola Foktová z Publicis Groupe, Jakub Křenek z Adisonu a Kateřina Líbalová z GroupM Nexus. Své znalosti pak můžete ještě prohloubit během hodinového workshopu na téma Vaše AI tvorba a právo v marketingu s advokátkou Petrou Dolejšovou.
Aktuální trendy v obsahu na LinkedIn
Jak letos psát na LinkedInu tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové či obchodní cíle? B2B marketérka a copywriterka Radka Legerská vám prozradí, proč ti, kteří už přesedlali na #personalbranding a #bossbranding, výrazně cítí pozitivní dopad na #brandawareness, případně vytěžují leady.
A bude toho mnohem více. Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář. Nezmeškejte konferenční den plný obsahové inspirace na Content First 28. května v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí.
Partnery akce jsou LCG New Media a Sherpas. Mediálními partnery pak Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.