V Česku už máme víc než 600 tisíc aktivních nakupujících, ohlásila společnost Allegro, která koncem července oficiálně spustila v tuzemsku nové online tržiště. Službu Smart!, díky které mohou uživatelé získat doručení vybraného zboží zdarma, využívá 200 tisíc tuzemských zákazníků.
Firma to oznámila v tiskové zprávě s výsledky za druhé čtvrtletí letošního roku celé skupiny Allegro. „Chceme zjednodušit nakupování a prodej a stát se tak nejoblíbenějším místem pro nakupování v Evropě – počínaje střední a východní Evropou. Naše výsledky za druhé čtvrtletí ukazují, že děláme pokroky,“ uvedl v tiskové zprávě generální ředitel společnosti Allegro Roy Perticucci.
Firmě se jako celku daří, je to ale hlavně díky výsledkům na domácím polském trhu. Výnosy z Polska vzrostly ve druhém čtvrtletí meziročně o 18,4 procenta na 1,89 miliardy zlotých (9,95 miliardy korun). Firma se zároveň chlubí, že tu má 14,3 milionu aktivních nakupujících.
V Česku je to naopak. Sice nabírá další kupující, ztráty ji ale způsobuje především obchody Mall.cz a CZC nebo logistická firma WeDo, které pod skupinu spadají. Ztráta by měla být za kvartál téměř půl miliardy korun.