Polské internetové tržiště Allegro, které v průběhu letošního roku vstoupilo i do České republiky, spouští zbrusu novou službu. Dostala název Allegro International Delivery, přičemž jejím cílem je integrovat informace od více logistických poskytovatelů, a tím tak zákazníkům zajistit rychlejší dodání zboží a současně i lepší přehled o stavu jejich objednávky.
V praxi to bude fungovat tak, že za svoz zásilek od polských prodejců bude zodpovědná firma InPost, avšak o takzvanou logistiku poslední míle se v Česku postarají kurýři tuzemské společnosti WE|DO. „Neustále usilujeme o zlepšování rychlosti, spolehlivosti i nákladové efektivity doručovacích služeb, které využívá více než 20 tisíc obchodníků prodávajících na našem českém tržišti Allegro.cz. Tento nový model je v rámci našich mezinárodních doručovacích služeb skvělou zprávou pro zákazníky i prodejce, zajišťuje totiž rychlou a cenově výhodnou příhraniční dopravu“ podotkl COO Allegra Jakub Kłoczewiak.
Zásilky z Polska budou nejprve směřovat do středočeského Ostředku, kde má WE|DO své centrální depo. Odtud pak budou doručovány na bezmála 3 500 odběrných míst dostupných v rámci jeho sítě, ale i přímo do rukou koncových zákazníků.
„Užší spolupráce s Allegro při jeho vstupu do České republiky a rozšiřování jeho doručovacích služeb má na činnost WE|DO silný dopad. Dává nám nové příležitosti k rozvoji našeho podnikání, což hezky dokládá i naše nedávno spuštěná náborová kampaň, jejímž cílem je v následujících měsících základnu dopravců rozšířit o dalších 500 řidičů,“ nechala se slyšet Denisa Uhrová, která u zmíněné přepravní služby pracuje na pozici HR Business Partner.