Společnost Rubikon PR, která byla založena již v roce 2012, má nového majitele. Česká komunikační agentura se stala součástí americké Antenna Group, jak obě společnosti oznámily v tiskové zprávě.
„Tato akvizice je pro Antennu významným milníkem, jelikož dále posiluje naši schopnost spolupracovat s globálními inovativními společnostmi, jež přispívají k udržitelnému růstu a mají významný dopad v globálním měřítku. Spojení tak není jen rozšířením naší geografické působnosti, ale prohlubuje i naši schopnost vytvářet působivé příběhy, které globálně rezonují,“ nechal se slyšet generální ředitel zmíněné skupiny Keith Zakheim.
Jakou hodnotu celá transakce má, ani jedna ze stran neuvedla. Naopak bylo potvrzeno, že specializovaný tým 12 odborníků Rubikon PR bude i nadále beze změn poskytovat služby stávajícímu portfoliu klientů, mezi něž patří například Zalando, SkyShowtime, DPD, Qinshift a další.
„Je pro nás naprosto zlomové, že můžeme spojit naše místní poznatky s globálními zkušenostmi Antenny, zejména v oblastech, jako jsou čisté technologie a udržitelnost. Společně jsme připraveni vytvářet komunikační strategie, které budou hnacím motorem obchodních úspěchů a přispějí k řešení některých z nejpalčivějších světových problémů,” řekl Šimon Rákosník, výkonný viceprezident pro region střední a východní Evropy.