Menu Zavřít

Česká platforma pro tradery FTMO kupuje za vyšší desítky milionů korun marketingovou agenturu eVisions

11. 1. 2024
Autor: FTMO

Česká firma FTMO, která je podle žebříčku Deloitte Technology Fast 50 nejrychleji rostoucí společností střední Evropy, kupuje marketingovou agenturu eVisions. Díky tomu pod svá ,křídla‘ získá zajímavé klienty – například logistickou firmu Dodo, srovnávač Heureka, mobilního operátora Vodafone či banku Moneta. Právě zkušenosti z reklamy v oblasti bankovnictví a financí byly jedním z hlavních důvodů, proč k akvizici za vyšší desítky milionů korun vůbec došlo.

„Rozšíření našich aktivit do marketingu jsme zamýšleli dlouho. Společnost eVisions nás zaujala jednak svým zaměřením na fintech a mezinárodním přesahem, ale také tím, že se pod její etablovanou značkou skrývá mladý dynamický tým s mindsetem podobným tomu našemu,“ komentuje Otakar Šuffner, generální ředitel skupiny FTMO. 

Koupě má mimo jiné pomoci posílit aktivity v mezinárodním a fintech segmentu. „Díky této jedinečné synergii budeme moci navzájem sdílet zkušenosti a inspiraci a společně tak pomáhat dalším firmám z fintech a dalších segmentů růst i na mezinárodní úrovni. To je naše vize,“ dodává ředitel.

Rekordní rok pro české FTMO. Jeden z jeho traderů vydělal za měsíc milion dolarů, další díky němu koupil své vesnici solární elektrárnu
Přečtěte si také:

Rekordní rok pro české FTMO. Jeden z jeho traderů vydělal za měsíc milion dolarů, další díky němu koupil své vesnici solární elektrárnu

Podobně jako FTMO i eVisions se řadí mezi společnosti s mezinárodním přesahem. Její tým tvoří experti ze zemí, jako je Německo, Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Itálie i USA. Služby online marketingu přitom agentura poskytuje i českým firmám, jež plánují expandovat do regionů DACH a střední i východní Evropy. Kromě zkušeností s expanzí do zahraničí eVisions funguje jako full-service marketingová agentura. Zaměřuje se primárně na výkonnostní marketing od PPC přes SEO, UX a obsah až po kreativní komunikaci na sociálních sítích.

Skupině FTMO prodávají majitelé Jaroslav Vidim a Lukáš Palkovič stoprocentní podíl. „Věříme, že jsme našli ideálního partnera. FTMO je úspěšný mezinárodní hráč, kterému můžeme ještě více pomoci s expanzí a marketingem, ale zároveň do našeho mezinárodního týmu přenést další cenné zkušenosti z velkých kampaní FTMO,“ říká šéf eVisions Roman Teuschel, který je rád, že se směřování agentury nijak nemění. Následně doplňuje, že z celkové synergie s FTMO mohou těžit jak zaměstnanci, tak aktuální i budoucí klienti: „Navíc se také budeme schopni rychleji etablovat na nových trzích.“

Pro FTMO se během uplynulého roku jedná už o druhou významnou akvizici. V říjnu skupina dokončila proces odkupu společnosti Quantlane od Wood & Company