Osvědčilo se to v Praze, osvědčilo se to v Brně, a tak je nejvyšší čas zavést stejnou službu rovněž ve třetím největším městě Česka – v Ostravě. Síť lékáren Dr. Max rozšiřuje spolupráci s logistickou společností DODO a nově svým zákazníkům nabízí doručení jimi objednaného zboží ještě týž den. Služba má být navíc dostupná nejen v samotném krajském městě, nýbrž i v jeho okolí.
Vedení Dr. Maxe tak reaguje na výsledky průzkumu, který zpracovala agentura Behavio. Z něj jasně vyplývá, že tlak spotřebitelů na expresní doručení, zejména co se týče segmentu potravin a právě lékárenského zboží, v poslední době sílí a že v případě neuspokojení této potřeby představuje pro 37 procent zákazníků dokonce i důvod, proč svůj nákupní košík nakonec opustí a zamíří na jiný e-shop.
„Kooperace s DODO nám umožňuje uspokojit potřeby klientely, která je zejména ve větších aglomeracích značně orientovaná na rychlost dodávek e-shopových objednávek. A jsme velmi rádi, že v Praze, Brně a Ostravě evidujeme za přibližně rok a půl spolupráce bezmála 80 tisíc těchto rychlých doručení. Jestliže jsme největším lékárenským e-shopem v ČR a daří se nám svůj tržní podíl nadále zvyšovat, je to zejména proto, že klientům poskytujeme takový servis, jaký očekávají,“ nechal se slyšet šéf zmíněného lékárenského řetězce Jan Žák.
Křetínský a Tkáč investují do kurýrní služby DoDo. Půl druhé miliardy využije společnost na expanzi do zahraničí
Škála produktů, které si mohou lidé ze všech tří měst v expresním režimu objednat, je široká. Jsou v ní zahrnuty jak volně prodejné léky, tak různé doplňky stravy i drogistické zboží. V rámci objednávky mají spotřebitelé rovněž možnost vybrat si konkrétní dvouhodinový časový slot pro doručení. První začíná v osm ráno, poslední končí v osm večer.