Menu Zavřít

Investorům z Venture Clubu zachutnal trdelník. České skupině Trdlokafe posílají 40 milionů

Autor: Venture Club

Česká franšíza Trdlokafe, pod kterou spadají úspěšné řetězce rychlého občerstvení, jako jsou Bubblify, Rio či Pizza Raketou, hlásí novou investici. Celkem 40 milionů korun do ní vložili investoři z Venture Clubu. Peníze společnost využije k nákupu dalších franšízových poboček, a to například jak v Praze, tak i v dalších světových metropolích.

„Jako franšízant jsme si vybrali pobočky a postupně hradíme investici, zatímco skupina Trdlokafe zavádí provoz a vlastně jej pro nás bude i dále provozovat,“ vysvětlil princip fungování celého konceptu i detaily transakce šéf Venture Clubu Petr Šedivý. Dodal, že předpokládaná návratnost investice bude činit nanejvýš tři roky.

Outstream Placeholder

„Společným nákupem jsme získali úsporu z rozsahu – slevu na nákup více poboček – a zvýšili bezpečnost pro všechny účastníky lepší diverzifikací mezi několik značek a míst provozu. To vše při jednotkově i menší investici jednotlivých investorů. Společně investovat se vyplatí,” nechal se slyšet dále.

Hlavními prodejními artikly Trdlokafe, jak už název sám napovídá, je tradiční (leč původně nikoliv český) trdelník a také káva. Aktuálně má společnost, která je v zahraničí známá jako Twistcafe, prodaných více než 330 provozoven, a to v celkem 12 zemích světa. Do konce roku se přitom tento počet má dostat přes hranici čtyř set.

Vytvářejí podnikání na klíč od nuly, ale zároveň i skupují konkurenci. České Bubliffy hlásí první akvizici, přebírá ostravské TeaStar
Přečtěte si také:

Vytvářejí podnikání na klíč od nuly, ale zároveň i skupují konkurenci. České Bubliffy hlásí první akvizici, přebírá ostravské TeaStar

Neméně rychlý nástup má za sebou i dceřiná společnost Bubblify, jež na trh vstoupila teprve loni v květnu. Koncept zabývající se prodejem perlivých čajů je v Česku k vidění na 50 různých místech, přičemž na další provozovny lze narazit na Slovensku, v Rumunsku a ve Spojených arabských emirátech, respektive konkrétně v Dubaji. Minutý týden navíc vedení Bubblify oznámilo uskutečnění vůbec první z několika plánovaných akvizic, když za jednotky miliony korun franšíza koupila jiného prodejce těchto čím dál oblíbenějších nápojů, a sice ostravský TeaStar.