Americká společnost Netflix v sobotu 16. listopadu odvysílá unikátní událost, která má být předzvěstí její expanze do odvětví sportovních utkání. Ve dvě hodiny v noci se na platformě objeví živý přenos boxerského zápasu mezi Mikem Tysonem a Jakem Paulem, u něhož se očekává velmi vysoká sledovanost nejen ve Spojených státech. Podle Business Insideru se navíc pravděpodobně bude jednat o největší živě vysílaný pořad na Netflixu.
Zápas je pro americkou firmu výjimečný především tím, že společnost dlouhé roky odolávala tlakům, aby se zapojila právě do odvětví živého vysílání sportovních utkání. V poslední době se ale opakovaně ukázalo, že podobné akce jsou pro inzerenty skutečně masivním lákadlem, což Netflix přimělo, aby se tomuto žánru více věnoval.
Právě příjmy z reklam se totiž stávají stále důležitějším zdrojem jeho výdělků. Předplatné s reklamami ostatně aktuálně využívá zhruba 70 milionů lidí, což představuje nárůst o 40 milionů lidí oproti letošnímu květnu.
Vzhledem k tomu, že streamovací trh po celém světě už začíná být přesycený, příjmy z reklam během živých sportovních událostí by se mohly stát jedním z hlavních motorů růstu společnosti. Dá se tedy očekávat, že podobných velkých sportovních událostí bude na Netflixu v budoucnu dále přibývat.