Menu Zavřít

Amazon se zaměří na nemocnice. Ty o jeho služby zatím příliš nestojí

13. 2. 2018
Autor: Profimedia.cz

Americký internetový kolos Amazon se chce zabydlet na trhu zdravotnických potřeb a v USA se stát předním dodavatelem pro nemocnice a kliniky. Zásobovat je hodlá vším, od gázy po kyčelní implantáty.

Omezený výběr zdravotnických potřeb společnost už prodává, nyní by ráda přidala i specializované produkty, jako jsou třeba právě kyčelní implantáty. Do svého sídla v Seattlu proto už několikrát pozvala představitele nemocnic, aby získala informace o potřebách sektoru. Na středozápadě nyní testuje pilotní systém dodávek s cílem vypilovat specializovanou technologii prodeje, píše list The Wall Street Journal.

Jak uvedl představitel Amazon Business Chris Holt, jeho firma nechce kopírovat modely zavedené v oblasti distribuce zdravotnických potřeb. „Naším cílem je vytvořit něco nového, aktivně vytvářet nové možnosti a funkce, abychom nákup zjednodušili,“ řekl.

V posledních měsících Amazon získal souhlas farmaceutických úřadů několika států, aby se stal velkoobchodním distributorem, což je nezbytný krok k prodeji zdravotnického vybavení licencovaným odborným zařízením.


Poprvé přes miliardu dolarů. Čtvrtletní zisk Amazonu překonal očekávání

 Šéf Amazonu Jeff Bezos


Americký internetový obr by ale ve zdravotnické branži mohl narazit. Nemocnice zatím nemají o zboží od Amazon Business enormní zájem, protože se obávají, že tento způsob nákupů jim nezajistí požadovanou rychlost a kvalitu dodávek. Právě kontinuita dodávek je pro tuto oblast klíčová.

Koncem ledna Amazon spolu se společností Berkshire Hathaway miliardáře Warrena Buffetta a newyorskou bankou JPMorgan Chase & Co oznámil, že vytvoří společnost, která pomůže jejich zaměstnancům ve Spojených státech nalézt kvalitní péči „za rozumnou cenu“. Nová společnost bude nezávislá a bude pracovat bez tlaku na ziskovost. V první fázi se zaměří na technologická řešení s cílem poskytovat „zjednodušenou, vysoce kvalitní a transparentní zdravotní péči“ svým více než 500 tisícům zaměstnanců v USA.

MM25_AI

Přečtěte si také:

Amazon vs. Walmart: kdo uspěje v globální bitvě o lídra maloobchodu?

Na výzkum dává nejvíc Amazon. Investoval přes 16 miliard dolarů

Ztráta soukromí za pohodlnost. Amazon doručí zásilku za zamčené dveře

  Nová služba Amazon Key


  • Našli jste v článku chybu?