Menu Zavřít

Boulevard chce dobýt dálnice. Česká síť rychlého občerstvení zacílí na řidiče

9. 5. 2019
Autor: Redakce

Fastfoodové restaurace Bageterie Boulevard se specializací na bagety se zatím koncentrovaly především do center měst. Loni však otevřely první pobočky s konceptem BB Drive, kdy je možné objednat jídlo přímo z auta. Následovat by měly první restaurace u českých dálnic.

V současnosti má řetězec, za kterým stojí „bagetový král“ Petr Cichoň, vytipované tři lokality a vyřizuje potřebná povolení. Jde o odpočívadla na D8 u Siřejovic, na D2 u Ladné směrem na Bratislavu a na D5 v Rudné u výjezdu z Prahy. „Příští rok bychom mohli začít stavět,“ řekla týdeníku Euro Markéta Krejčíková, manažerka expanze a franšíz Bageterie Boulevard.

Investice do dálničních restaurací je výrazně vyšší než u městských provozoven. Cena za jednu pobočku se pohybuje mezi 25 miliony až 30 miliony korun.

Výstavbu zafinancuje přímo Bageterie Boulevard, řetězec však počítá, že by časem mohli provoz převzít partneři. „Do budoucna to budou franšízy,“ dodala Krejčíková.


Rodinný byznys: šéf českého McDonald’s Rogacz shání tuzemské hovězí a papírová brčka


Bageterie Boulevard spadá pod výrobce balených baget a sendvičů Crocodille. Vedle zaměření na řidiče se nově pustila také do prodeje pizzy, počátkem dubna otevřela v pražských Dejvicích pod názvem 360pizza první pizzerie se samoobslužnými kiosky.

Podle poslední zveřejněné účetní závěrky za rok 2017 utržila společnost Crocodille 897 milionů korun, což představuje nárůst o 70 milionů. Na rozdíl od předchozího roku však skončila zhruba v milionové ztrátě.

Čtěte také:

Investoři objevili lákadlo: českou whisky

FIN25

Šéf svazu pivovarů Šámal: Češi chodí do hospody stále méně, stali se workoholiky

Chléb, hry a oblečení. Šéf Albi Kokeš startuje byznys s dámskou módou

  • Našli jste v článku chybu?