Pokud člověk hledal spolehlivého malíře, musel si na něj běžně počkat i dlouhé tři týdny. Díky platformě Můj Adam, za kterým stojí šéfové českého Boltu, se čekací doba výrazně zkrátila. Malíř totiž může dorazit už následující den od objednání. „Z pohledu zákazníka to nikdy nebylo snazší,“ komentuje spoluzakladatel Jakub Dvořák.
A jak se zdá, digitalizace tak klasické služby, jakou je právě malování pokojů, se autorům projektu vyplatila. Zájem ze strany zákazníků totiž neustále stoupá. „Adam dosahuje každý týden rekordního počtu poptávek, dokázal se již dostat na kladnou hrubou marži, a je tedy podle nás nejvyšší čas na expanzi na další trhy,“ dodává Dvořák, jehož startup nově vstupuje na Slovensko. Malíře pomůže zajistit v Bratislavě a širokém okolí všech krajských měst.
Jen kladně hodnocení řemeslníci
Vstup na Slovensko vnímají spoluzakladatelé jako logický krok pro další růst. „Je to země nám blízká a sehnat rychle kvalitního malíře je tam stejně těžké jako v Česku,“ vysvětluje Dvořákův kolega Roman Sysel. I u našich sousedů předcházela spuštění služby pilotní fáze. V rámci té Adam úspěšně zhotovil několik set zakázek. „Nyní máme za sebou již stovky spokojených zákazníků, dokážeme jim zajistit vymalování do několika dnů,“ doplňuje.
Kromě rychlosti si Adam zakládá také na spokojenosti svých klientů. I z toho důvodu nabízí funkci hodnocení jednotlivých malířů. Obodovat člověk může jak samotnou výmalbu, tak úroveň úklidu a dochvilnost. Transparentní je pak aplikace i ohledně ceny, neboť ji zákazníkovi stanový předem pomocí internetové kalkulačky. „Cenový odhad zná ihned online, ověřeného malíře zajistíme přesně na vysněný termín a náš tým pomůže vyřešit jakékoliv otázky a problémy až do převzetí vymalovaných prostorů,“ konstatuje Dvořák.
Práci platforma navíc usnadňuje i samotným malířům. Ti u každé zakázky předem vidí, kolik za ni dostanou. Mohou se tedy sami rozhodnout, zdali ji přijmou, či nikoli. Aby bylo jasné, že se jedná o skutečné profesionály, Adam své řemeslníky přísně prověřuje. Zákazníka spojí jen s takovým malířem, s nímž mají klienti výhradně kladné zkušenosti.
Vzhledem k tomu, že letos firma plánuje otestovat svůj produkt ještě na dalších trzích, rozšiřuje pracovní tým. K Dvořákovi a Syslovi se tak od začátku přidalo již sedm kolegů, přičemž s rostoucím zájmem o službu se pak samozřejmě zvětšuje i samotná síť partnerských malířů.