Z regálů českých hypermarketů a drogérií už před několika měsíci zmizely tradiční antiperspiranty pro muže. Kosmetická firma zastavila jejich výrobu.
„O ukončení celého portfólia tuhých deodorantů Adidas bylo rozhodnuto na globální úrovni, a to celosvětově,“ vysvětluje Jakub Salamon, marketingový manažer distribuční společnosti Coty Česká republika. „Toto rozhodnutí je spojeno s omezeními dodavatelského řetězce,“ zdůvodňuje.
V obchodech tak jsou k dostání už jen dvě varianty pánských antiperspirantů od Adidasu. Takzvané kuličkové roll-ony nebo klasické deospreje.
Čas od času se ještě několik kusů tuhých deodorantů Adidas objevuje v nabídce specializovaných drogistických e-shopů. Jde o poslední zásoby, které se dostaly do českých skladů. Aktuálně například pouze edice UEFA Champions League Star, jež stojí v průměru 60 korun.
Čtěte také: