1. Nejzajímavější člověk, se kterým jsem se seznámil
Pokud nemusíme zůstat u lidí, tak nejzajímavější tvor, se kterým jsem se setkal, je pes Barýsek, který se stal maskotem našeho portálu.
2. Nejlepší nápad, o kterém jsem se dozvěděl
Nejlepším nápadem posledních let je MP3. Všechna svá hudební cédéčka jsem převedl do formátu MP3 a nahrál je do krabičky velikosti mobilního telefonu. Té malé věci se říká MP3 jukebox, vejde se do ní 20 GB dat, a kdo si ji pořídí, už se nikdy nebude muset potupně přehrabovat haldami cédéček a obalů. Všechna svá cédéčka si může nosit s sebou, přehrávat si je doma, v autě, prostě kdekoliv. Někdy se s údivem ptám: Kde se ten pokrok zastaví?
3. Největší pitomost, se kterou jsem se setkal
Největší všeobecnou typicky českou pitomostí je nedodržování bezpečného rozestupu při jízdě autem.
4. Nejhezčí zážitek
Utkání ČR - Nizozemsko ve fotbale. Ten poslední gól byl skutečně nádherný.
5. Největší investice
Jedna z nejkvalitnějších databází firem v ČR, kterou vytvořil Seznam.
6. Nejdůležitější rozhodnutí
Kompletní změna vyhledávání na Seznamu. Dříve Seznam vyhledával v nekvalitním katalogu firem, který fungoval na dobrovolném základě. Tímto způsobem fungují ostatně všechny portály na světě, včetně naší konkurence v Čechách. Kdykoliv do vyhledávače napíšete nějaký dotaz, vrátí vám vyhledávač pouze odkaz na www stránku dané firmy. Rozhodli jsme se, že to změníme, a vytvořili jsme zcela novou databázi firem, která bude obsahovat vše od adresy firmy a jejího loga až po telefonní číslo. Do výroby databáze jsme investovali rok práce a vše se mnohonásobně vrátilo. Změna proběhla vloni 1. června a dnes je Seznam jediným místem v Česku, které dokáže během pěti vteřin najít například všechny sklenáře v Praze 5. Nárůst návštěvnosti Seznamu po této změně byl obrovský. Dnes ho navštíví téměř sedm set tisíc lidí denně a dva a půl milionu měsíčně.
Dalším důležitým rozhodnutím byla změna podoby hlavní stránky Seznamu, která se uskutečnila na přelomu roku.
7. Momentální profesní priorita č. 1
V Seznamu vyvíjíme unikátní systém cílení reklamy na internetu. Zatímco v televizi nebo v rádiu oslovíte reklamou všechny, kdo se momentálně dívají, na Seznamu budeme schopni zacílit například všechny muže ve věku 35 let, kteří žijí v Horní Dolní a plánují nákup vozu na leasing. Zní to jako sci-fi, ale technologie internetu to umožňuje. Naší prioritou je tento systém vyladit a nasadit.
8. Ideální prezident České republiky
Václav Klaus.
Praha, 24.-25. ledna 2004