PRAHA (tpk) - Marketingovým ředitelem společnosti Maxxium Czech, distributora značkových lihovin na českém trhu, se stal Zbyněk Schwaiger (28).
Po absolvování České zemědělské univerzity v Praze zahájil Schwaiger svoji kariéru ve společnosti Master Foods ČR/SR. Zpočátku byl ve firmě zaměstnán na pozici key account managera v obchodním oddělení. Později se přesunul do oddělení marketingu, kde zastával funkci brand managera značek Pedigree a Whiskas. Do Maxxium Czech přichází ze společnosti Colgate-Palmolive, kde působil od roku 2000, a to jako customer marketing manager. Na této pozici byl kromě oblasti Customer/Trade Marketing zodpovědný i za řadu projektů, mimo jiné za pilotní projekt category managementu ústní hygieny Colgate na východoevropských trzích.
Zbyněk Schwaiger je svobodný, bezdětný a mezi jeho záliby patří sport a literatura.
Firma Maxxium Czech, do jejíhož portfolia patří řada exkluzivních značek, jako Absolut Vodka, Metaxa, Jim Beam, Jägermeister, likéry Bols a Rémy Martin, vstoupila na český trh v lednu 2001. Její mateřská společnost - Maxxium Worldwide – vznikla v roce 1999 jako společný obchodní a distribuční podnik firem Highland Distillers Ltd., Jim Beam Brands Worldwide a Rémy Cointreau. V loňském roce se čtvrtým partnerem stala švédská společnost Vin & Sprit, která je majitelem značky Absolut Vodka a v České republice vlastní firmu Dynybyl.