Menu Zavřít

Aby vaše děti byly vidět

1. 6. 2012
Autor: Euro.cz

3M

Používat v každodenním životě reflexní doplňky jako běžnou součást oděvu není v Česku stále samozřejmostí. Tři neziskové organizace – Nadace Partnerství, Pražské matky a Oživení – proto uspořádaly pro žáky a studenty fotografickou soutěž, jejímž generálním partnerem je společnost 3M.
„Účastníkům jsme poslali reflexní materiály a nechali čistě na nich, jak je ke zviditelnění využijí. Do soutěže se přihlásilo 34 škol z celé republiky, ze školních kol postoupilo 157 fotografií. Do finále postoupilo 30 fotografií, z nichž porota vybírala vítěze,“ uvedla koordinátorka soutěže Barbora Kolárová z Nadace Partnerství. Na snímku předává Kamil Koláček ze společnosti 3M zvláštní cenu za inovativní přístup ke ztvárnění tématu bezpečnosti Adéle Kviderové ze ZŠ Přeštice.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).