Menu Zavřít

Adidas mění golfovou strategii. Omezí příslušenství

4. 5. 2016
Autor: ČTK

Světová společnost se sportovním vybavením Adidas mění svou strategii na poli golfu. Prodá několik vlastněných značek a spíše než na příslušenství se bude zaměřovat na golfové oblečení a obuv.

Adidas ve středu oznámil, že se chystá prodat tři golfové značky, které spadají do jeho portfolia. Jedná se o TaylorMade, Adams a Ashworth. Tímto krokem omezí svůj nabízený sortiment o golfové hole, bagy a další příslušenství.

Společnost hodlá svůj golfový sortiment prodávat skrze svou značku Adidas Golf, přičemž se zaměří především na oblečení a specializovanou obuv.

bitcoin_skoleni

Přečtěte si, jaké peníze se točí kolem golfového Masters

Golfové Masters: vstup jen pro zvané, 80 let tradice i chyba za dvacet milionů

Anglický golfista Danny Willett dostává zelené sako pro vítěze Masters.

„TaylorMade je fungující byznys, ale rozhodli jsme se, že je potřeba se zaměřit více na základní věci, totiž obuv a oblečení,“ okomentoval změnu strategie výkonný ředitel společnosti Herbert Hainer.

Adidas přišel s částečnou změnou strategie u golfu už loni, když si najal novou kreativní agenturu s cílem prezentovat golf více jako sport spíše než koníček. „Chceme se více přiblížit celkové strategii Adidasu a zdůraznit golf jako sport a golfisty jako sportovce,“ řekla Melissa Zeiglerová, marketingová ředitelka Adidas Golf.

  • Našli jste v článku chybu?