Světová společnost se sportovním vybavením Adidas mění svou strategii na poli golfu. Prodá několik vlastněných značek a spíše než na příslušenství se bude zaměřovat na golfové oblečení a obuv.
Adidas ve středu oznámil, že se chystá prodat tři golfové značky, které spadají do jeho portfolia. Jedná se o TaylorMade, Adams a Ashworth. Tímto krokem omezí svůj nabízený sortiment o golfové hole, bagy a další příslušenství.
Společnost hodlá svůj golfový sortiment prodávat skrze svou značku Adidas Golf, přičemž se zaměří především na oblečení a specializovanou obuv.
Přečtěte si, jaké peníze se točí kolem golfového Masters Golfové Masters: vstup jen pro zvané, 80 let tradice i chyba za dvacet milionů |
„TaylorMade je fungující byznys, ale rozhodli jsme se, že je potřeba se zaměřit více na základní věci, totiž obuv a oblečení,“ okomentoval změnu strategie výkonný ředitel společnosti Herbert Hainer.
Adidas přišel s částečnou změnou strategie u golfu už loni, když si najal novou kreativní agenturu s cílem prezentovat golf více jako sport spíše než koníček. „Chceme se více přiblížit celkové strategii Adidasu a zdůraznit golf jako sport a golfisty jako sportovce,“ řekla Melissa Zeiglerová, marketingová ředitelka Adidas Golf.