tisková zpráva Agentura Smart Point bude v období minimálně do konce letošního roku zajišťovat mediální komunikaci pro společnost ADK. V jejím rámci bude též poskytovat poradenství v oblasti strategických komunikací. ADK, kapitálově ryze česká firma založená v roce 1992, pokrývá 70 procent trhu v ČR i na Slovensku v oblasti plánovacích systémů.
tisková zpráva
Agentura Smart Point bude v období minimálně do konce letošního roku zajišťovat mediální komunikaci pro společnost ADK. V jejím rámci bude též poskytovat poradenství v oblasti strategických komunikací. ADK, kapitálově ryze česká firma založená v roce 1992, pokrývá 70 procent trhu v ČR i na Slovensku v oblasti plánovacích systémů. Součástí její produkce je i řada ADK Fashion, program osobní a cestovní kožené galanterie. Jednatel společnosti ing. Roman Sviták říká: „Oblast působení naší společnosti je velmi specifická a obchodně dost riziková. Musíme totiž brát v potaz skutečnost, že 75 procent obratu generujeme právě jen během posledních dvou měsíců v roce a tomu musíme přizpůsobit všechny naše aktivity a důkladnou přípravu.“ Současná široká nabídka sortimentu, která zahrnuje i řadu ADK Fashion, je cenově diferencovaná s ohledem na nejrůznější skupiny uživatelů. Velkou roli hraje přímá komunikace se zákazníky prostřednictvím Klubu ADK či Virtuálního manažerského obchodního domu ADK. I proto mohla společnost v letošním roce, po deseti letech své existence, oslavit 100 000 uživatelů svého základního produktu Plánovacího systému ADK.