Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) vznikla sloučením Sdružení zásilkového obchodu (SZO) a Asociace direct marketingových agentur na společné valné hromadě v květnu 1997. Po více než pěti letech se počet jejich členů téměř zdvojnásobil.
Jde o profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v direct marketingu a zásilkovém obchodu. Je členem Rady pro reklamu, Evropské asociace zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropských direct marketingových agentur (FEDMA). Spolupracuje s řadou jiných profesních sdružení a asociací, s poslanci a státními úředníky. K hlavním cílům asociace patří rozvoj seriózního direct marketingu a zásilkového obchodu, hájení profesních zájmů členů a jejich zastupování, společná profesní propagace, organizování odborných akcí pro členské firmy, výměna zkušeností, poradenství. Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, telemarketing, zásilkový obchod, nakladatelství). Všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing. Odborná činnost členských firem se zpravidla organizuje v sekcích. Oficiálně byly zatím v rámci ADMAZ ustanoveny sekce Mail Service a Telemarketingová sekce.