Menu Zavřít

Agentura Young & Rubicam získala digitální tvorbu

29. 12. 2011
Autor: Euro.cz

Nydrle Digital

bitcoin_skoleni

Reklamní skupina WPP se sídlem v Londýně koupila většinový podíl v české agentuře Nydrle Digital. Stalo se tak prostřednictvím agentury Young & Rubicam, která je spolu s Ogilvy & Mather Woldwide, Burson-Marsteller a dalšími firmami součástí WPP. Cenu ani velikost prodaného podílu žádná ze stran nezveřejnila.
„Agentura Nydrle Digital se začlenila mezi Young & Rubicam brands vedle našich dalších agentur. Podstatné je, že Nydrle neztrácí svoji identitu, prostě budeme spolupracovat na digitálních zakázkách,“ uvedl Svatopluk Jírů, executive managing director pražské pobočky Young & Rubicam. O akvizici podle něj jednaly obě společnosti déle než rok. Nákup zavedené společnosti byl pro Young & Rubicam výhodnější než budování vlastní digitální divize.
„Naším primárním cílem je expanze na zahraniční trhy. Pražská Young & Rubicam je v rámci své sítě centrem regionu střední a východní Evropy, a to nám umožní být aktivní i jinde,“ tvrdí Michal Nýdrle, managing partner Nydrle Digital. Propojení bude znamenat i personální rozšíření, aby firma Nydrle Digital pokryla celou poptávku Young & Rubicam v oblasti digitální tvorby. „Od ledna nás bude v agentuře 45, co do počtu lidí jsme tak největší digitální agenturou v Česku,“ dodává Nýdrle.
Firma Nydrle Digital vznikla v roce 2004 a jejími společníky jsou spolu s Young & Rubicam původní majitelé Michal Nýdrle, Antonín Parma a Jan Havaš. Zaměřuje se na komunikační strategii, kreativitu, technologie, videoprodukce, mobilní marketing, sociální média, nákup a plánování on-line médií. Má pobočky v Praze a Bratislavě.

  • Našli jste v článku chybu?