Aktuálně ze světa aut.
Peugeot uvažuje o další značce
Francouzská automobilka PSA Peugeot Citroen uvažuje o vytvoření nové značky pro své nízkonákladové vozy v Evropě. Firma podle dostupných informací přemýšlí o dovozu budoucích nízkonákladových modelů do západní Evropy a hledá pro tyto vozy novou značku, aby nepoškodila image tradičních značek Peugeot a Citroen. Jednou z možností je údajně i použití některé z existujících značek, které firma vlastní, jako je například Talbot.
Mezi navigacemi vede Mio
Nejprodávanější navigace GPS ve střední a východní Evropě je značka Mio. Ukázal to průzkum analytické společnosti Canalys. Značka Mio vznikla v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. V současné době zaměstnává 1500 lidí po celém světě, z čehož 700 pracuje ve výzkumu a vývoji. Ústředí této společnosti pro střední a východní Evropu je v Polsku.