Menu Zavřít

Alter ego v byznysu

2. 3. 2007
Autor: Euro.cz

Zajímavé přestupy PR agentury

Kdyby nějaký fotbalista v prvním poločase derby Sparta - Slavia bojoval za Letenské a ve druhém by přešel k „sešívaným“, patrně by většina fandů nechápavě kroutila hlavou. Jak jsme se v minulých dnech přesvědčili, ve světě public relations je přestup uprostřed klání možný. Jan Vávra, majitel a ředitel agentury Ariston PR, vystupoval 26. února v novinách jako mediální zástupce řetězce Interspar. Bránil firmu před kritikou domácích zemědělců a zpracovatelů, jimž vadí, že řetězec začal dovážet maso z Rakouska. Dle Vávrova vyjádření však domácí firmy nebyly schopny Intersparu garantovat kvalitu a množství masa. Ten samý den Ariston organizoval tiskovku Potravinářské komory ČR, kde se též hovořilo o dovozu masa. Představitelé komory před ministrem zemědělství Petrem Gandalovičem vyjádřili s importem ostrý nesouhlas. Přísedícímu Vávrovi nezbylo než taktně mlčet; v tu chvíli byl v jasném konfliktu zájmů. Posléze týdeníku EURO řekl, že za to nemůže, prý jde jen o shodu okolností, prostě se to tak semlelo. Ať tak či onak, ztratila agentura Ariston na důvěryhodnosti. Říká se: koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Zpívat pro dva „masodárce“ najednou - a pokaždé v jiné tónině - prostě nelze. Být klientem takovéto agentury, zdráhal bych se za služby zaplatit.

  • Našli jste v článku chybu?