Americký internetový prodejce Amazon dnes ve Spojených státech spustil novou sekci Amazon Storefronts, v níž figurují pouze výrobky prodávané malými a středně velkými firmami. Následovat mají Německo a Británie, uvedla agentura AP.
Menší společnosti se v záplavě zboží ztrácejí a Amazon chce tímto způsobem pomoci spotřebitelům najít si k nim cestu, uvádí firma. Do nové sekce Storefronts vybral více než jeden milion produktů od zhruba 20 tisíc podniků.
Podle agentury AP si chce firma kritizovaná za to, že se rozvíjí na úkor menších podnikatelů, tímto krokem zlepšit pověst. Amazon tvrdí, že polovina položek prodávaných přes jeho síť pochází od malých a středně velkých firem.
Novinka, která snižuje počet „kliků“ na cestě k výrobku, by měla menším podnikům pomoci dostat se do povědomí zákazníků. Například společnost The Little Flower Soap, jež přes Amazon prodává od roku 2010, si od ní slibuje růst odbytu balzámů na rty a ručně vyráběných mýdel. Už proto také zvýšila počet zaměstnanců o tři na sedm.
Amazon hodlá do Storefronts průběžně přidávat další prodejce. Obdobné stránky chystá také v Německu a v Británii. Za účast žádné poplatky nevybírá.
Čtěte: Jak dlouho vydělávají miliardáři vaši roční mzdu? Zakladateli Amazonu Bezosovi stačí pár vteřin
Přečtěte si také: