Přehledná evidence a zpracování docházky zaměstnanců patří k základním pilířům efektivity práce, a tedy i celkové produktivity každé společnosti. Nyní máte možnost odzkoušet docházkový systém na 2 měsíce zdarma.
Foto: Wikipedia.org
Povinnost správně evidovat docházku zaměstnanců je firmám ovšem dána také legislativně zákoníkem práce. Finančně, technologicky i uživatelsky výhodným řešením je v této oblasti online docházkový systém aTime od firmy ANeT, který si uživatel může bezplatně a v plné verzi vyzkoušet na www.atime.eu po dobu dvou celých kalendářních měsíců.
Klasické, dnes však už nevyhovující metody jako docházkové hodiny nebo sešity jsou již minulostí. V současné době je firmám k dispozici moderní způsob, který umožňuje uživatelsky příjemnou a zároveň co nejvíce efektivní práci s daty. Docházkový systém online je zkrátka ideálním řešením pro malé i střední firmy. Online docházkový systém představuje dokonalou symbiózu maximálně kvalitního a bezpečného, přesto však technologicky i finančně nenáročného produktu.
Na rozdíl od klasických docházkových systémů nevyžaduje aTime nákladné technologické vybavení, složité instalace a personální zabezpečení provozu. V systému si snadno nastavíte modely pracovní doby a typy účtů, upravíte průchody anebo naplánujete směny. Volitelně lze využít i hardwarový terminál a identifikační karty. Například při profilaci systému na 25 zaměstnanců zaplatí firma jen 680 Kč (bez DPH) měsíčně, při čtvrtletní platbě je pak poplatek ještě nižší.
Firma ANeT nyní přišla se zajímavou nabídkou pro všechny, kteří o takovém systému uvažují, ale ještě nenašli odvahu k přechodu na elektronickou docházku. Otestujte si systém zdarma až po dobu tří měsíců (dva celé kalendářní měsíce) bez jakýchkoli závazků. Veškeré informace naleznete na www.atime.eu. Pokud se pro systém rozhodnete do 5. prosince, získáte navíc dvě hodiny konzultace po telefonu nebo vzdáleného připojení při implementaci zdarma.
„Vzhledem k tomu, že rosteme, byl problém evidovat pracovníky. Ve firmě jsme tedy citelně pociťovali nutnost stanovit řád v docházce zaměstnanců. Pracujeme na našich linkách v nonstop provozu na několika lokalitách a nemůžeme již kontrolovat docházku jinak než automatizovaně.“, říká obchodní ředitel společnosti LARS Chemie Jakub Krejčí, který zkušenost se systémem aTime popsal: “Chtěli jsme docházkový systém, ale tak, abychom s ním neměli žádnou starost navíc. Líbilo se nám, že se službou aTime nemusíme zálohovat a nemusíme se starat o servery. Navíc máme vše řádně vedeno dle platné legislativy. Musím říci, že jsme opravdu dosáhli toho, co jsme požadovali.“