Menu Zavřít

Apple umí být „in“

16. 7. 2007
Autor: Euro.cz

Společnost Apple se přesunuje od výpočetní ke spotřební elektronice, a na co sáhne, to se jí daří. Veleúspěšný iPod toho budiž důkazem. Přehrávač se stal hitem a ovládl trh. Také pro českého teenagera, který chce být „in“, je dnes iPod s charakteristickými bílými sluchátky nutností.

A to dokonce natolik, že si někteří méně movití bílá sluchátka kupují i k obyčejným levným přehrávačům. Nyní Apple zaútočil na poli mobilů. iPhonem pobláznil Ameriku a je jen otázkou času, kdy šílenství dorazí i k nám.

Podle prvních recenzí je to kvalitní, tak trochu jiný předražený mobil s dokonalým designem. Nakolik bude revoluční, ukáže až čas. Protože však síla Apple spočívá vedle nesporné kvality v dokonalém marketingu, můžete se vsadit, že i v Česku uspěje. A majitel iPhonu bude největším frajerem ve třídě.

  • Našli jste v článku chybu?