1 Dalibor Komárek • ředitel obchodní a marketingové strategie Za obchodní a marketingovou strategii Aqualandu Moravia bude nově zodpovědný Dalibor Komárek. Po svém téměř desetiletém působení v oboru financí a pojišťovnictví se bude věnovat marketingu a obchodu vodních atrakcí, adrenalinové zábavy a wellness ve velkém zábavním akvaparku v obci Pasohlávky. Dříve Komárek působil například v pozici ředitele marketingu společnosti Alpine Pro. Díky tomu mimo jiné spolupracoval s Českým olympijským výborem na přípravě olympiády v roce 2012 v Londýně. Dalibor Komárek také více než osm let pracoval ve společnosti Home Credit jako ředitel pro reklamu a manažer marketingové komunikace pro Česko a Slovensko. Další zkušenosti u PPF Group získal v České pojišťovně v době, kdy přecházela do rukou Generali. Zde zastával pozici ředitele marketingové komunikace a nesl zodpovědnost za celkovou komunikaci a marketingové kampaně společnosti i za sponzoringové aktivity, jako je Velká pardubická či hokejová play-off extraliga.