Od začátku roku 2011 do dnešního dne zaznamenal aquapark v Čestlicích rekordní 10% nárůst návštěvnosti, který v meziročním srovnání přinesl nárůst tržeb až o 24 %.
Foto: Aquapark Čestlice
Růst tržeb pozitivně ovlivnila i skutečnost, že lidé v Aqupalace tráví více času a utrácejí za komfort a doplňkové služby. Pozitivní trend návštěvnosti největšího českého aqvaparku v letní sezóně podporují také výkyvy počasí, pouze v červenci sem zavítalo za vodními radovánkami přes 100 tisíc lidí. „Za tři roky fungování aquaparku se lidé již naučili, že u nás najdou zábavu po celý rok, bez ohledu na sezónnost. V tomto vnímání se začínáme také v České republice blížit situaci v západních zemích, kde lidé využívají podobná zařízení celoročně a jsou pro ně běžnou součástí jejich životního stylu,“ říká ředitel Aquapalace Praha Radek Steinhaizl.
Podle Steinhaizla mají na vysoké červencové a srpnové návštěvnosti podíl také letní akce a soutěže pro děti spojené s animovaným filmem Auta 2 (Walt Disney). Dalším lákadlem pro rodiny s dětmi je nová Dětská a Panoramatická sauna v Paláci Dobrodružství.
„Oproti konkurenčním druhům zábavy a vodních radovánek zákazníkovi nabízíme možnost naplno využít naše zařízení bez ohledu na aktuální počasí. K dispozici je zde široká nabídka atrakcí od tobogánů po potápěčskou jámu, a služby i atrakce plánujeme nadále rozšiřovat. Jsem rád, že se naše snaha o maximální spokojenost zákazníků projevuje tím, že k nám chodí pravidelně a mění své zvyky. Jejich chování se tak blíží západním zemím, kde návštěva aquaparku patří k běžnému životu, stejně jako návštěva dětského hřiště nebo pravidelné cvičení ve fitness,“ dodává Radek Steinhaizl.