Přes elektronické tržiště, které má zabraňovat korupci, zakoupilo ministerstvo obrany zboží a služby již za téměř dvě miliardy korun. Armáda by ale chtěla, aby firmy internetové prostředí http://sepo.army.cz pro svoje nabídky využívaly ještě víc.
Ministerstvo obrany začalo vlastní elektronické tržiště SEPO využívat předloni jako jeden z prvních státních úřadů.
Systém zkracuje cestu zadavatele k dodavateli. Zadavatel zakázku vyvěsí na SEPO a dodavatelé, kteří jsou v systému zaregistrováni, obdrží informaci o zveřejnění výběrového řízení. V případě zájmu podají nabídku. Systém pak bez zásahu zadavatele nabídky vyhodnocuje.
Cestou SEPO jsou realizovány veřejné zakázky malého rozsahu na zboží a služby v hodnotě do dvou milionů korun, v případě stavebních prací do šesti milionů korun. V systému, který plně funguje od roku 2006, nyní obchoduje 3600 firem.