Německý diskontní řetězec Aldi se v následujících letech chystá otevřít první kamenné obchody v Číně. Firma teprve před rokem zahájila na trhu čítajícím nejvíce potenciálních zákazníků na světě internetový prodej.
Aldi podle listu Lebensmittel Zeitung již hledá vhodný personál. Firma sama nicméně zprávu nepotvrdila a uvedla, že se v Číně dál chce zaměřovat na své internetové aktivity.
Čínské zákazníky Aldi zásobuje prostřednictvím australských dodavatelů na on-line platformě Tmall Global, kterou provozuje čínský internetový prodejce Alibaba. Podle dřívějšího sdělení manažera Alibaby pro Evropu Terryho von Bibry má čínská střední třída o výrobky Made in Germany čím dál větší zájem, uvedla agentura DPA.
Lidl se pokoušel prorazit v USA:
Lidl chtěl dobýt Ameriku. Skončilo to debaklem
Německé diskontní řetězce se v zahraničí angažují čím dál víc. Na australském trhu je Aldi 16 let, řetězec expandoval i do Británie a už v roce 1976 otevřel první obchod ve Spojených státech. Na americký trh loni vstoupil i konkurenční Lidl, který působí od roku 2003 i v České republice.
Dále čtěte: