Auto - reprezentace Vozy, jakými jezdily během pražského summitu NATO v Praze ty nejpomazanější hlavy, jsou těžké a rychlé. Postavit luxusní a prestižní vlajkovou loď, ke které (stejně jako černá leštěná metalíza nebo denně lux na krémové koberečky) patří neodmyslitelně i livrejovaný řidič, a doporučit prachatým majitelům, aby si jí řídili raději sami, je skoro drzost.
Auto - reprezentace
Vozy, jakými jezdily během pražského summitu NATO v Praze ty nejpomazanější hlavy, jsou těžké a rychlé.
Postavit luxusní a prestižní vlajkovou loď, ke které (stejně jako černá leštěná metalíza nebo denně lux na krémové koberečky) patří neodmyslitelně i livrejovaný řidič, a doporučit prachatým majitelům, aby si jí řídili raději sami, je skoro drzost. Ale je na místě. Audi tak sice odvážně, zato ale šikovně, vystrkuje na odiv skutečně mimořádné jízdní vlastnosti nového automobilu. V silnější benzinové verzi žene téměř dvoutunový vůz motor s obsahem 4,2 litru. Manuální převodovka sice není v nabídce, ale i s automatem dokáže startovat z klidu na stokilometrovou rychlost za 6,3 vteřiny. A8 je výhradně v provedení quattro s trvalým pohonem všech kol a velmi důsledným palubním počítačem. Řízení takového vozu je mimořádnou lahůdkou: díky stabilitě, síle agregátu, odhlučnění i hloubce a ergonomii sedadel je třeba neustále kontrolovat skutečnou rychlost vozu, protože subjektivní zkreslení rychlosti je díky tomu velké. Do rychlostí kolem 160 km/hod. je odhadované až na 30 procent. Znamená to, že řidič má pocit, jako by jel skoro o třetinu pomaleji. Elektronický omezovač je z továrny nastaven na 250 km/hod.