Jde již o třetí obdobnou soutěž. Její organizace přijde tentokrát na 26 milionů korun. To je však jen zlomek peněz v programu Akademie kvality, který má nakopnout poptávku po kvalitních potravinách.
Podle Lucie Kaletové z oddělení komunikace SZIF je podpora notifikována Evropskou komisí do roku 2020 a může dosáhnout až 242 milionů korun ročně.
V roce 2016 tak stát na propagaci potravinových značek vydal 131 milionů korun, loni s2 40 miliony už vyčerpal téměř celý limit. Celou kampaň má na starost trojice agentur McCann-Erickson Prague, International Advertising Agency a 1 Year & More Production.
Získat hlavní cenu však nebude jednoduché, zájem spotřebitelů byl v minulých ročnících poměrně vysoký. V loňském roce zaslali soutěžící celkem téměř 150 tisíc herních karet, na kterých bylo přes čtyři miliony log. V roce 2016 zaslali účastníci 102 tisíc herních karet s téměř třemi miliony log kvalitních potravin,“ dodává Kaletová.
Jak jsme jedli a jak jíme?
Esej: Dobrou chuť, soudruzi
Přečtěte si: