Pravděpodobně nejdál je s vývojem „aut bez řidiče“ firma Waymo (dříve divize autonomních vozů v Google). V arizonském Phoenixu dokonce již provozuje ve zkušebním režimu autonomní taxíky „pro veřejnost“. Podoba a rozsah projektu ale opět připomínají, že budoucnost, v níž se po silnicích a ulicích budou prohánět vozidla zcela bez lidské obsluhy, je stále ještě hodně daleko.
Zajímavý vhled do fungování projektu přinesl technologický web The Verge, který vyzpovídal jednoho z uživatelů služby Waymo One. Třicetiletý HR manažer Shawn Metz byl už členem pilotního programu Waymo Early Rider. Službu využívá šestkrát až osmkrát týdně. Kolik takových je a jak velkou oblast projekt zasahuje, oficiálně nevíme. Waymo přiznává pouze to, že k účasti na Waymo One přizvalo „stovky“ účastníků pilotu Early Rider a že pokrytá oblast má rozlohu „přibližně sto čtverečních mil.“