Kanál úrazu
Spory kolem dešťové kanalizace pro nošovickou automobilku společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) pokračují. Ekologický právní servis (EPS) firmu obvinil, že zvolená varianta potrubí kanalizace je méně kvalitní. Podle automobilky však jde o vhodné řešení, které připustily tři nezávislé posudky. Důležitější než použití nejdražší technologie bude technické provedení, a proto Hyundai dle ČTK požádal agenturu CzechInvest, aby při stavbě kanalizace zajistila nezávislý dozor.
Zánovní ojetiny se vyplatí
Síť autobazarů AAA Auto chce příští rok přijít s novou značkou, pod kterou bude prodávat maximálně dva roky staré vozy. Značka by měla od roku 2008 začít fungovat v ČR, o rok později na Slovensku, uvedl předseda představenstva Anthony Denny v prezentaci pro investory. „Chceme v tomto segmentu posílit pozici,“ potvrdil šéf firemní komunikace Vladan Crha. Podle něj chce firma v rámci nové značky zákazníkům spolu s prodávaným vozem nabídnout více dodatečných bonusů, například servisní a finanční služby či nadstandardní garance.