S čím podnikámTřicet let jezdil Vladimír Vácha s kamionem. Najel přes tři miliony kilometrů a poslední dva roky sedá za volant Avie s hydraulickým zadním čelem. "V zimě ji trápí špatné starty," říká o patnáctiletém náklaďáku Vácha. Jako u většiny Avií má prý i ta jeho věčnou bolest v kardanové hřídeli.
S čím podnikám
Třicet let jezdil Vladimír Vácha s kamionem. Najel přes tři miliony kilometrů a poslední dva roky sedá za volant Avie s hydraulickým zadním čelem. „V zimě ji trápí špatné starty,“ říká o patnáctiletém náklaďáku Vácha. Jako u většiny Avií má prý i ta jeho věčnou bolest v kardanové hřídeli. Tohle citlivé místo ale umí ošetřit už hodně servisů, takže Avie se prý skoro ani nezastaví. Hydraulická plošina pracuje denně a jediným jejím nedostatkem jsou čas od času odcházející těsnicí kroužky. Ačkoliv zvednout umí i starý lis, většinou zvedá jen balíky makulatury.
Technické parametry a cena
Avia
Motor Euro 1
Rok výroby 1988
Stav tachometru 206 300
Současná cena (odhad) 180 tisíc Kč
FOTO: AUTOR