Firma AWD ČR zažila úspěšný půlrok, když v prvním pololetí podle předběžných údajů zaznamenala nárůst obratu oproti stejnému období v loňském roce o 6 %.
Foto: Profimedia.cz
O stejné procento vzrostl i počet klientů, který se za prvních šest měsíců roku 2011 ustálil na celkovém počtu 115 270. Tržní podíl společnosti se tak zvýšil na 11,5 % v cílové skupině s nadprůměrnými příjmy (cca 1 milión lidí v ČR).
„Naše finanční výsledky v prvním pololetí letošního roku potvrzují, že zvolená strategie je správná. Jsem přesvědčen, že jsme vykročili správným směrem k naplnění naší dlouhodobé vize, která si klade za cíl stát se v příštích pěti letech lídrem v oblasti privátního finančního poradenství při získání dvacetiprocentního podílu v naší cílové skupině klientů s nadprůměrnými příjmy,“ komentuje finanční výsledky generální ředitel AWD ČR Michal Pyšík a dodává „Zvýšení tržního podílu je pro nás velmi významná zpráva, protože v tomto klientském segmentu jsou našimi hlavními konkurenty především banky se svými službami pro afluentní a privátní klienty.“
Společnost AWD poskytuje v České republice služby privátního finančního poradenství se zaměřením na cílovou skupinu klientů s nadprůměrnými příjmy již 7 let. „Průměrnému klientovi AWD je 38 let a podle našich posledních statistik je jeho průměrný měsíční příjem 37 tisíc korun. Co se týká vzdělání, jsou nejvíce mezi našimi klienty (40 %) zastoupeni vysokoškoláci, přičemž 7 % z nich jsou dokonce absolventi vysoké školy ekonomického směru,“ dodává Michal Pyšík.