Italská společnost Benetton mění vedení a stojí před důležitým úkolem – vrátit svou značku zpět na vrchol. Pokud se jí to nepodaří, je možné, že další generace budou jen marně vzpomínat, kdo že ty jasně barevné svetříky vlastně vyráběl.
Foto: Profimedia
„Svou říši módy předávám do rukou syna Alessandra,“ uvedl před pár dny na rozloučenou s podnikem jeho zakladatel Luciano Benetton. Nový šéf chce oděvní firmu reorganizovat, rozšířit a více zaměřit na rozvíjející se trhy. „Musíme upevnit naši přítomnost v Evropě, protože značka je italská, ale zároveň musíme jít do Koreje, Ruska, Indie a Turecka,“ uvedl.
Podaří se to společnosti, která je známá kontroverzními postupy?
Funguje ještě šokující reklama?
Co všechno zákazníci vydrží?
Políbí Putin Medveděva?
Odpovědi na tyto a další otázky přináší dnešní vydání týdeníku PROFIT.