Menu Zavřít

BESTSELERY AMAZONU

25. 9. 2001
Autor: Euro.cz

Knihy roku 1999

Suverénně nejznámějším a největším knihkupectvím je internetová firma Amazon.com. Nabízí několik milionů titulů, z nichž každý rok sestavuje žebříčky nejprodávanějších knih loňského roku – celkově, ale i podle různých oborů. Jaké jsou tedy byznys bestselery loňského roku podle Amazonu?

1. Costumer.com: How to Create a Profitable Business Strategy for Internet and Beyond od Patricie B. Seyboldové a Ronni Marshaka. (Vydal Times Books v listopadu 1998, 360 stran, cena: 17,97 USD)

2. The Innovator s Dilemma od Claytona M. Christensena. (Vydal Harvard Business School v červenci 1997, 225 stran, cena: 19,25 USD)

3. Who Moved My Cheese?: An Amazing Way to Deal With Change in Your Work and Your Life od Spencera Johnsona. (Vydal Putnam Pub Group v září 1998, 94 stran, cena: 9,98 USD)

4. Business @ the Speed of Thought: using a Digital Nervous System od Billa Gatese a Collinse Hemingwaye. (Vydal Warner Books v březnu 1999, 470 stran, cena: 21 USD)

5. The 7 Habits of Highly Effective People: Powerful Lessons in Personal Change od Stephana R. Coveye. (Vydal Fireside v srpnu 1990, 360 stran, cena: 11,20 USD)

ebf - tip - debata

6. First, Break All the Rules: What the World s Greatest Managers Do Differently od Marcuse Buckinghama a Curta Coffmana. (Vydal Simon & Schuster v květnu 1999, 271 stran, cena: 17,50 USD)

7. Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy od Carla Shapiro a Hala R. Variana. (Vydal Harvard Business School v listopadu 1998, 352 stran, cena: 28,45 USD)

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).