Holding BGS Levi Group chce do roku 2007 výrazně zvýšit prodej počítačů. Loni jeho společnosti na českém a slovenském trhu prodaly přes 41,7 tisíce kusů a letos počítají s navýšením dodávek až na 70 tisíc počítačů. Téměř dvě třetiny loňského obchodu tvořila značka Lynx, jejíž prodej se meziročně zvýšil o 39 procent, a stala se tak jedním z hlavních hráčů na tuzemském trhu.
V posledním čtvrtletí 2005 získala skupina značku Brave, která byla podle odborných statistik z roku 2004 nejsilnější značkou na trhu. Jen loni se jí v Česku prodalo 34 tisíc kusů a holding ihned po koupi zahájil její dodávky do obchodních řetězců a letos také do dealerské sítě.
„Značky Brave a Lynx si však nebudou konkurovat, naopak chceme, aby si každý zákazník našel v naší nabídce ideální počítač,“ upozornil Leoš Kalandra ze společnosti Levi International. Třetí prodávanou značkou počítačů ve skupině byla DigiPro, které se loni v Česku a na Slovensku prodalo přes 11,5 tisíce kusů.