PRAHA (buš) - Tříletý odpočinek od televizní prezentace přerušila od počátku července značka Radegast z plzeňského pivovarnického impéria. „Život je hořký - Bohudík“ hlásá v reklamě vytvořené agenturou Rust2, jež pro spoty zvolila formu denních „hořkých příběhů“ ze života.
Pozoruhodný je komunikační záměr: cílí především na moravské spotřebitele. (Brand manager značky Radegast Milan Gába například poznamenává, že zvláště na severní Moravě je odlišnost Radegastu charakterizována právě hořkostí.) I pro kampaň s převážně regionálním zaměřením se ovšem ukázal jako vhodný komunikační kanál televizní spot používaný obvykleji k celoplošně orientovaným reklamám.
Další zajímavostí je angažmá režiséra Vladimíra Michálka za kamerou. Michálek je kromě autorství celovečerních filmů podepsán rovněž pod reklamními kampaněmi „Třídíme odpad“ nebo „Sýry Želetava“.