Módní značka Puma se pozoruhodně shoduje s některými trendy českého hospodářství. Zatímco boží mlýny globální recese spravedlivě melou hříšníky až kosti praští, v Česku vesele rostou mzdy a Puma chrlí exkluzivní kolekce.
Každému se postevropský módní styl, který výrobce nasadil, nemusí zamlouvat, ale je nutné uznat, že Puma drží svůj marketingový stroj ve vysokých otáčkách. A nešetří palivem. Kolekci letní a sportovní obuvi, z níž představujeme čtyři modely, navrhl prominentní britský stylista Alexander McQueen, zřetelně inspirovaný moderním designem a – jak Puma uvádí – „haute couture s prvky ulice”. Otevřeně řečeno, dýchá to trochu Bronxem. Při bližším ohledání navíc zjistíte, že návrhář modely tenisek nenápadně zdobí motivy kostí, šlach a cévního systému. Většina modelů je řešena jako unisex.
Krize nekrize, k dostání budou v cenách mezi šesti a osmi tisíci korunami. Obyvatelé zemí, kde mzdy navzdory recesi rostou, si to mohou dovolit.