Menu Zavřít

Boss Hugo Boss

29. 3. 2006
Autor: Euro.cz

Předstíraný ledabylý vzhled je pouze iluzí

Dokonalá černá, svěží bílá, kombinace modelů tón v tónu. Zajímavé a inspirující. Vyzkoušet tento styl oblékání znamená podlehnout mu. Psal se třiadvacátý rok minulého století, když v německém městečku Metzingen rozjížděli oděvní výrobu. Již v té době si vedení firmy stanovilo jasnou linii oblečení zaměstnání pro manažery, módu pro muže s vkusem a vysoce kultivovaným životním stylem. Netrvalo dlouho a jméno Hugo Boss se vtisklo do povědomí celého světa. „Ty ladné linie, dokonalé sladění barev, decentnost a zároveň neotřelý styl,“ šumělo obecenstvem na každé přehlídce. Firma oblékala Sylvestra Stalloneho ve známém akčním filmu Rocky IV, poskytla kostýmy do neméně známého amerického seriálu Miami Vice. Posléze si už nevystačila jen s oděvním průmyslem a začala vyrábět i doplňky, jako jsou cestovní zavazadla, brýle, parfémy a jiné kosmetické produkty. Úspěšný, mezinárodní a dynamický - takový je muž ve stylu Hugo Bosse. Žádný detail není ponechán náhodě, ač to může na první pohled působit opačným dojmem. Předstíraný ledabylý vzhled je pouze iluzí. Pravdou je originální a pečlivý muž, který se rád hezky a vkusně obléká. Kolekce pro letošní jaro a léto je mostem mezi klasickou a neformální módou. Je uvolněná, lehká a individualistická. Vládnou jí uvolněné tvary se splývavými ramenními liniemi a rovné kalhoty. Produkty s Hugo Boss jsou dnes k dostání ve více než 100 zemích a zhruba 250 obchodech po celém světě. Luxusní interiér obchodu v pražské Pařížské ulici číslo 6 vás přivítá příjemnou a klidnou atmosférou. Najdete zde všechny základní pánské módní linie - Black Label, Orange Label a Green Label. Co může zákazník očekávat? Black Label je linií čistě klasickou. Nenechte se však mýlit, i klasika může být vkusná a stylová. Barevná paleta přecházející od čistě bílé přes popelavě šedou až k olivově zelené. Sortiment zahrnuje módní polotrička, vypasovaná saka a kožené bundy. V nabídce samozřejmě nechybí ani klasické obleky v mnoha variacích. Orange Label je určena mladistvým. Kostkované košile nehledejte zastrčené do kalhot, nýbrž volně rozepnuté a bez rukávů. Hippie šály, květiny v klopách a lehce ošuntělý vzhled dávají jasně najevo rukopis sedmdesátých let s určitou dávnou dnešní rozpustilosti. Linie Green Label vás bude provázet ve volném čase. Najdete v ní stylové, praktické a především účelové vybavení k desítkám sportů, jako je surfing, golf, basketbal či fotbal. Tentýž sortiment najdete i v obchodě na Jungmannově náměstí 18 v Praze 1. Mimopražský zákazník si najde svou oblíbenou značku v butiku Ano Ano v Shopping Centru Grandhotelu PUPP v Karlových Varech. Nakoupit u Hugo Bosse budete mít možnost i na letišti. Výběr vám bude určitě vyhovovat, protože tu najdete obchody hned tři. V Terminálu Sever 1 v odletové hale A se prodává klasická linie Black Label, a naopak v odletové hale B zase mladistvý Orange Label. Novinkou je i obchod v čerstvě postaveném Terminálu Sever 2. Tady si přijdou na své i ženy. Kromě pánské linie Black a Orange Label zde najdete i dámskou kolekci rovněž rozdělenou na Black a Orange Label. Orange Label pro ženy je sám o sobě novinkou. Hugo Boss ji nově představil letos a vyznačuje se velice šik střihem, zajímavými materiály a jejich detailním propracováním. Originalitou této linie je také to, že každý kus oblečení a doplňků je obohacen o malý sáček oranžové barvy, ve kterém je ukryt krystal v barvě daného modelu.

  • Našli jste v článku chybu?