V současnosti má řetězec, za kterým stojí „bagetový král“ Petr Cichoň, vytipované tři lokality a vyřizuje potřebná povolení. Jde o odpočívadla na D8 u Siřejovic, na D2 u Ladné směrem na Bratislavu a na D5 v Rudné u výjezdu z Prahy. „Příští rok bychom mohli začít stavět,“ řekla týdeníku Euro Markéta Krejčíková, manažerka expanze a franšíz Bageterie Boulevard.
Investice do dálničních restaurací je výrazně vyšší než u městských provozoven. Cena za jednu pobočku se pohybuje mezi 25 miliony až 30 miliony korun.
Výstavbu zafinancuje přímo Bageterie Boulevard, řetězec však počítá, že by časem mohli provoz převzít partneři. „Do budoucna to budou franšízy,“ dodala Krejčíková.
Rodinný byznys: šéf českého McDonald’s Rogacz shání tuzemské hovězí a papírová brčka
Bageterie Boulevard spadá pod výrobce balených baget a sendvičů Crocodille. Vedle zaměření na řidiče se nově pustila také do prodeje pizzy, počátkem dubna otevřela v pražských Dejvicích pod názvem 360pizza první pizzerie se samoobslužnými kiosky.
Podle poslední zveřejněné účetní závěrky za rok 2017 utržila společnost Crocodille 897 milionů korun, což představuje nárůst o 70 milionů. Na rozdíl od předchozího roku však skončila zhruba v milionové ztrátě.
Čtěte také: