Menu Zavřít

BP hasil problémy reklamou za 93 milionů dolarů

7. 9. 2010
Autor: profit

Jeden z hlavních pilířů krizové komunikace společnosti BP, která se potýkala s problémy svého vrtu Deepwater Horizon a postarala se o nejhorší civilní ropnou katastrofu, jakou svět pamatuje? Reklama.

Autor: bp.com

Podle informací listu Wall Street Journal byly reklamní aktivity po čas trvání krize vybuzeny více než kdy jindy. Alespoň čísla hovoří jasně.

MM25_AI

Zatímco ve stejném období v předchozím roce utratila společnost British Petroleum za reklamu částku lehce přesahující 30 milionů dolarů (asi 581 milionů korun), v době, kdy se potýkala s ropnou krizí to bylo již neuvěřitelných 93 milionů dolarů (téměř dvě miliardy korun). Investice do reklamy BP okamžitě katapultovaly mezi reklamní elitu. Změnila se také strategie společnosti. Nově zaměřila svoje reklamní působení ve státech, které předtím nepovažovala za důležité. Kampaně tak probíhaly v regionálních listech na Floridě, Luisianě, Alabamě a Mississippi - tedy místech, které byly šířící se ropnou skvrnou nejvíce ohroženy.

Více na MarketingJournal.cz.

  • Našli jste v článku chybu?