Menu Zavřít

Brokeři v reklamní válce

15. 6. 2007
Autor: Euro.cz

Patria Direct/Fio ing.

bitcoin_skoleni

Místo, aby se soustředili na akvizici klientů, bojují tuzemští online brokeři mezi sebou. Patria Direct se v uplynulém týdnu ohradila proti reklamě společnosti Fio, která se prý neetickým způsobem přiživuje na zahájené reklamní kampani Patrie propagující investování do akcií.
Prvky kampaně Patrie jsou sdělení „Věřte si“ a „Investování do akcií může být tak snadné, že ho zvládne úplně každý“. Druhá reklama, spuštěná několik dní po zahájení originální kampaně, používá obdobné slogany „Věřte nám“, „Investujte do akcií“ a „S námi to snadno zvládnete“.
„Existuje nebezpečí, že veřejnost bude společnosti zaměňovat. Kdo zahlédne v televizi originální reklamu Patrie Věřte si a na internetu narazí na banner Věřte nám, zřejmě jej nenapadne, že pochází od jiné firmy,“ říká výkonný ředitel Patrie Oldřich Pavlovský. „K chystaným právním krokům se nechceme vyjadřovat. Pokud jde o etiku, zde již realizátor kampaně, agentura Mather, podal stížnost u Rady pro reklamu,“ doplnil Martin Kodýdek, člen dozorčí rady Patrie.
Naopak mluvčí Fia Ján Franek uvedl: „Snahu Patrie zviditelnit kampaň na úkor největšího českého online brokera Fio považujeme za účinný marketink. Dle našeho názoru není korektní.“

  • Našli jste v článku chybu?