V polovině října skončil ve slovinské Portoroži největší východoevropský reklamní festival Golden Drum. Podívejme se, co v boji o bubínky a růže zaujalo a pobavilo mezinárodní porotu.
V polovině října skončil ve slovinské Portoroži největší východoevropský reklamní festival Golden Drum. Podívejme se, co v boji o bubínky a růže zaujalo a pobavilo mezinárodní porotu.
Je to čínské překvapení, ale pes to vážně není.
Součástí mediální kampaně na žvýkačky Orbit, která získala v Portoroži stříbro, byly i Fortune Cookies. Návštěvníci čínských restaurací je dostali jako dárek po obědě. Když jej rozlomili, našli uvnitř lísteček s informací, že žvýkání po jídle snižujeriziko vzniku zubního kazu. Připravila MARK BBDO Praha.
Ostřete, jak chcete.
Balon inzerátu je opravdu rozmazaný. Vtipný plakát na basketbalový turnaj seniorů přilétl z agentury New Moment New Ideas Company Bělehrad. A bylo z toho zlato v kategorii venkovní reklamy.
Kak těbja zovut?
Agentura MTA vám do ruštiny „přeloží“ naprosto věrně i podpis Ernesta Hemingwaye. Agentuře Maxima Advertising Agency z Moskvy přinesl překlad zlato v kategorii tiskové reklamy.
Nechte se ulovit
Tuňák, jak má být, k vám připlouvá v podání Publicis Marc Sofia, která složila plechovky do elegantního šupinovitého obrazce. Stříbro v kategorii venkovní reklama.
Muži v kuchyni? Kdyby v ní prý trávili více času, přišla by apokalypsa později. Alespoň podle bukurešťské pobočky McCann Erickson v reklamě na Maggi. Tahle lahůdka získala stříbrný bubínek v kategorii print.