Pocit přesycenosti reklamou u Čechů opět vzrostl.
Vyplývá to z výsledků průzkumu agentury Factum Invenio uskutečněného v lednu ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Českou marketingovou společností a Českým sdružením pro značkové výrobky. Vůbec nejvíce se lidé cítí být přesyceni reklamou na Nově a Primě a letáky ve schránkách. Značně také ve srovnání s loňským rokem zesílil negativní postoj Čechů k reklamě související s dětskými televizními pořady, vyplývá z průzkumu.
Podle ředitele Factum Invenio Jana Herzmanna již lidé obecně přijímají reklamu jako něco, co je součástí moderního života, jako fenomén, na který si přece jen zvykli, i když z něj nejsou úplně nadšeni. „Jsou ovšem některé kanály nebo nosiče komunikace, které jsou přesyceny reklamou, alespoň jak to vidí veřejnost. To jsou jednak komerční televize a jednak schránky, do kterých podle názoru veřejnosti přichází příliš mnoho reklamních letáků,“ říká Herzmann.