Stále větší popularitě se u Čechů těší nákup pojištění přes internet. Například povinné ručení na automobil si v současnosti na internetu nakupuje už desetina českých řidičů.
Foto: Profimedia.cz / Miloslav Hamřík
„To procento každým rokem roste, ale například ve Velké Británii si povinné ručení na internetu pořizuje už více než polovina motoristů,“ říká Dušan Šenkypl, obchodní ředitel ePojisteni.cz, největšího českého on-line prodejce pojišťovacích produktů.
„Hlavní výhodou on-line nákupu pojištění je především cena. Společnost ePojisteni.cz od roku 2008 ušetřila svým klientům téměř dvě stě milionů korun. Průměrná úspora na jednoho klienta pak u nás dosahuje částky 2781 korun. Celkově pak u nás ušetří 92% procent všech řidičů,“ dodává Šenkypl. Pojišťovací produkty pro motoristy tvoří základ on-line prodaných pojištění, ale přes internet si můžete pořídit i cestovní pojištění, pojištění majetku, nebo třeba pojistku na svého domácího mazlíčka.
„Systém je takový, že naše služba porovnává nabídky téměř všech pojišťoven na trhu, takže spolehlivě vybere to nejvýhodnější pojištění pro klienta. Celkově se jedná o více jak pět set druhů a variant pojištění. Vedle toho máme ale i vlastní tým vyškolených pojišťovacích specialistů, kteří klientům dokáží poradit i přes telefon,“ říká Šenkypl. Že jejich služba funguje opravdu spolehlivě, dokládají nejen stovky nadšených doporučení jejich klientů na internetu, ale také fakt, že jejich stránky měsíčně navštíví statisíce unikátních návštěvníků.
„Začali jsme v roce 2008 a hned v prvním roce jsme uzavřeli více než čtyřicet tisíc nových auto pojištění. V současné době jsme nejrychleji rostoucím a zároveň největším on-line prodejcem pojištění v Česku. Věříme, že v budoucích letech by se pak podíl pojištění nakoupeného přes internet měl přiblížit k padesáti procentům z celkového trhu a částky, které tím klienti ušetří, budou ročně dosahovat miliardových hodnot,“ uzavírá Dušan Šenkypl z ePojisteni.cz.