Menu Zavřít

České firmy v Amsterodamu

1. 6. 2006
Autor: Euro.cz

CzechTrade

PRAHA (mez) Desítky českých firem se minulý týden představily na amsterodamském veletrhu privátních značek PLMA. Do nizozemské metropole je přivedl zájem proniknout se svými produkty do sítě nadnárodních řetězců, avšak pod jejich obchodní značkou. „Výroba pod značkou je jednoznačně trend, který nelze přehlížet. V západní Evropě dosahuje podíl privátních značek kolem třiceti procent na celkových obratech,“ říká Ivan Jukl, generální ředitel agentury CzechTrade, která firmám s prezentací pomáhala. Pro představitele českých společností například uspořádala den před zahájením akce workshop. Na něm se mohli zástupci sedmadvaceti českých firem v předstihu sejít s největšími hráči z velkého světa maloobchodu. „Počtem přihlášených firem a velikostí plochy patří expozice České republiky mezi největší,“ sdělil Marek Pšeničný z tiskového oddělení CzechTrade, „Česká republika je z nově přistoupivších států do EU jednoznačně nejaktivnější.“ Amsterodamského veletrhu se Česko letos oficiálně účastnilo již počtvrté.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).